Pre základnú funkčnosť, spríjemnenie používania webu, analytické účely a v prípade udelenia súhlasu aj na účely cielenia reklamy využívame súbory cookies. Nastavenie vlastných preferencií cookies môžete kedykoľvek upraviť odkazom v spodnej časti stránok.

 

AKTUALITY...


7.12.2018 Predvianočné nákupy sú tu a taktiež aj naše predvianočné akcie! Aktuálne zľavy na vybrané produkty 20% platia do vypredania zásob.


02.10.2018 Akcia na poštovné ZADARMO!

Nakúpte u nás v minimálnej hodnote 15 Eur a máte poštovné aktuálne celkom zadarmo! Zásielky sú doručené pri tomto spôsobe druhou triedou slovenskej pošty, teda s doručením na druhý alebo tretí pracovný deň, podľa našich štatistík však SP doručuje už na druhý deň. V prípade, že je pre Vás tovar veľmi súrny, zvoľte v objednávke zásielka 1.triedy v cene poštovného 4,50 Eur.

 

10.9.2018 OZNAM - Aktualizácia doby spracovania zásielok:

Zásielky skladových produktov - pri objednaní do 15.00 hod. sa snažíme odoslať objednávky ešte v ten istý deň.

Ostatné zásielky podľa skladovej dostupnosti uvedenej v detaile produktu.

 

25.05.2018 ***NOVINKA *** Presná manžeta Peugeot 307 v pravej koži

onedlho v predaji LEN v obmedzenom množstve! - buďte prvý a rezervujte - klikni tu


19.01.2018 Poťahy volantov z pravej kože už aj vo farbách ...klikni tu


14.11.2017 OZNAM - Objednávky skladových dielov prijaté počas štátneho sviatku dňa 17.11.2017 budeme odosielať opäť od 20.11.2017.


14.9.2017 AKCIA pre PLAKETKY Škoda - nová originálna plaketka pre ŠKODA OCTAVIA II, ročníky (2004-2013) celostrieborná. Vymeníte si ju aj sami, je to jednoduché a rýchle!

Viac info klikni tu

 

19.7.2017 Manžety Škoda OCTAVIA 2 opäť naskladnené - klikni tu

 

15.06.2017 Aktuálna ponuka - tuningová radiaca páka Škoda Fabia 1 s NEREZOVOU sponou už za 19,80 € - klikni tu

 

02.05.2017 Novinka! Manžeta súčasne hlavica z pravej kože teraz výnimočne aj zn. Mercedes W 203. Riešenie, ktoré nájdete len u nás!


28.4.2017 Z dôvodu štátneho sviatku 1.5.2017 a 8.5.2017 budú expedované zásielky nasledujúci pracovný deň.

 

*****************************************


PARTNERI

 

www.automanzety.sk

 

www.radicipaky.cz

 

ZÁKAZNÍCKE INFO

arr3ČASTO KLADENÉ OTÁZKY  1. Chcem nakúpiť tovar u vás v e-shope. Musím sa predtým zaregistrovať? Nie, nemusíte sa...
TOPlist

OBCHODNÉ PODMIENKY
VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY

 

1. Kontaktné údaje a vymedzenie pojmov

Predávajúcim a prevádzkovateľom internetového obchodu www.radiacepaky.sk je Mgr. Jana Gabrišová, Raková 1736, 02351 Raková, IČO: 48303861, DIČ: 1046932601, č. živnostenského registra 520-26793.

Prevádzková doba : Príjem elektronických objednávok 24 hod. denne

Obchodné meno : Mgr. Jana Gabrišová

Zodpovedný vedúci : Jana Gabrišová

Telefonické spojenie : 0948 433 208,  0909 133 225

Pre volania zo zahraničia: +421 948 433 208,  +421 909 133 225

Email : info@radiacepaky.sk

Bankové spojenie

IBAN : SK5011110000001525389009

SWIFT: UNCRSKBX (Unicredit Bank)

Orgán dozoru: Inšpektorát SOI pre Žilinský kraj: Predmestská 71, P.O. Box B-89; 011 79 Žilina 1, odbor technickej kontroly výrobkov a ochrany spotrebiteľa.

Kupujúcim je každý návštevník e-shopu, ktorý prostredníctvom e-shopu vytvoril objednávku. Pre účely zákona č. 102/2014 Z. z. sa spotrebiteľom rozumie fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania.

Kupujúci plne uznáva elektronickú komunikáciu predovšetkým prostredníctvom e-shopu, e-mailovej komunikácie ako aj telefonickej komunikácie.

E-shop sa rozumie systém umiestnený v sieti internet s verejným prístupom, ktorý umožňuje objednávanie tovarov a služieb.

Tovarom alebo službou sú všetky produkty zverejnené na stránkach e-shopu.

Objednávka vzniká potvrdením procesu objednávania v e-shope výberom tovarov alebo služieb kupujúcim vrátane kompletného vyplnenia objednávkového formulára.


2. Objednávka a kúpna zmluva

Objednávka vzniká potvrdením procesu objednávania v e-shope výberom tovarov alebo služieb kupujúcim vrátane kompletného vyplnenia objednávkového formuláru. Pre korektné vybavenie objednávky je potrebné vyplniť požadované údaje v objednávke a zvoliť si možnosti dopravy a platby za objednaný tovar alebo služby.

Kupujúci zaslaním objednávky súhlasí s cenou objednaných tovarov a služieb a teda objednávka sa stáva pre spotrebiteľa záväznou.

Potvrdením objednávky zo strany predávajúceho vzniká kúpna zmluva, ktorú je možné meniť, rušiť alebo dopĺňať len na základe vzájomnej dohody medzi kupujúcim a predávajúcim ak zákon alebo iný právny predpis neustanovuje inak. Potvrdením objednávky zo strany predávajúceho je odoslanie tovaru.

Kupujúcemu je po vytvorení objednávky v e-shope automaticky generovaný e-mail s potvrdením prijatia objednávky e-shopom. Tento e-mail nie je potvrdením tovaru v zmysle ods. 3. tohto článku.

Kupujúci je odoslaním objednávky viazaný k zaplateniu kúpnej ceny objednaného tovaru.

Ak predávajúci nie je schopný splniť objednávku alebo jej časť v lehote na vybavenie objednávky pri vynaložení maximálneho úsilia a to z dôvodov napr. že tovar sa nevyrába, nie je dostupný u výrobcu alebo na externom sklade dodávateľa, výrobca vykonal tak závažné zmeny, pre ktoré nie je možné realizovať objednávku alebo z dôvodov vyššej moci, môže objednávku stornovať o čom kupujúcemu pošle e-mail. Taktiež má predávajúci právo zrušiť objednávku, pokiaľ kupujúci v objednávke uviedol nepravdivé alebo zavádzajúce údaje, ktoré nie je možné overiť, napríklad nesprávny e-mail alebo telefonický kontakt. Ak kupujúci zaplatil preddavok, tento je mu povinný vrátiť do 14 dní.

 

3. Cena tovaru

Predávajúci nie je plátcom DPH, t.j. všetky ceny produktov sú uvádzané vrátane DPH a sú pre spotrebiteľa konečné. Predávajúci je viazaný cenou uvedenou na stránke v  e-shope v momente vykonania nákupu. Predávajúci si vyhradzuje právo zmeny cien v nadväznosti na zmeny cien výrobcov, dodávateľov a pod.

 

4. Platobné podmienky, poštovné, zľavy

Za tovar a služby v e-shope je možné platiť aktuálne nasledovnými spôsobmi:

- platba na dobierku

- platba vopred na účet


Kupujúci okrem ceny za tovar hradí náklady na odoslanie zásielky podľa nasledujúceho rozdelenia :

  • V rámci SR POŠTOVNÉ ZADARMO - zásielky 2.triedy pri objednávkach od 15,- Eur
  • V rámci SR zásielka 1.triedy, platba dobierkou........+4,50 €
  • V rámci SR zásielka 2.triedy, platba dobierkou.........+0 € (platí pri nákupe od min. 15 Eur)
  • V rámci SR zásielka 1.triedy, platba vopred ........... +4,50 €
  • Platba vopred pri osobnom prevzatí tovaru .............0 €
  • Balík do ČR, platba vopred ........................................+4,90 €
  • Balík do krajiny EU (okrem ČR), platba vopred .......+19,00 €

 

***PROSÍME ZÁKAZNÍKOV, ABY V PRÍPADE PLATIEB VOPRED POČKALI NA DRUHÝ AUTOMATICKÝ MAIL V KTOROM SÚ UVEDENÉ PLATOBNÉ ÚDAJE***Prosíme, aby ste platbu vopred následne uhradili čo najskôr. V prípade že potrebujete na to dlhšiu dobu, je potrebné nám to oznámiť.

 

Predávajúci môže poskytnúť kupujúcemu možnosti zliav:

-       zľavu z ceny za registráciu do e-shopu,

-       zľavu za opakovaný nákup,

-       zľavu na základe jednorazového zľavového kupónu,

-       Poskytované zľavy nie je možné kumulovať.

 

5. Dodacie podmienky

Predávajúci je povinný do 30 dní od vytvorenia objednávky zaslať kupujúcemu tovar, ak sa nedohodli inak, alebo ak pri tovare nebola uvedená dlhšia dodacia lehota.

Ak je tovar skladom je expedovaný podľa kapacitných možností v čo najkratšom čase.

Vysvetlivky ku skladovej dostupnosti :

  • Skladom – tovar je pripravený ihneď na odoslanie
  • Na ceste – tovar je na ceste k nám od dodávateľa a bude onedlho naskladnený
  • Do 7 dní – tovar bude naskladnený do 7 pracovných dní od objednávky
  • Do 15 dní – tovar bude naskladnený do 15 pracovných dní od objednávky
  • Na overenie – dostupnosť tovaru je potrebné najprv overiť

 

Ak sa v objednávke nachádza viacero tovarov a služieb a časť z nich nie je skladom, informujeme o tom kupujúceho s možnosťami čiastočných dodávok.

Spolu s tovarom je zákazníkovi zasielaná faktúra (daňový doklad), príp. ostatné dokumenty k tovaru alebo službe od výrobcu.

Za miesto plnenia sa považuje miesto, do ktorého je tovar dodávaný.

Predávajúci realizuje dopravu ku kupujúcemu prostredníctvom slovenskej pošty (SP).

 

6. Prevod vlastníckeho práva

Vlastnícke právo prechádza z predávajúceho na kupujúceho až momentom vyplatenia plnej ceny za predmet kúpnej zmluvy.

Tovar alebo služby, na ktoré sa vzťahuje ešte vlastnícke právo predávajúceho, si predávajúci vyhradzuje právo v prípade uplatnenia reklamácie kupujúcim, vybaviť až v momente úplného zaplatenia predmetu kúpnej zmluvy.


7. Storno kúpnej zmluvy

Stornovať objednaný tovar alebo službu má kupujúci právo do 24 hodín od vzniku kúpnej zmluvy bez storno poplatku pri tovare, ktorý je vyrábaný na zákazku, podľa špecifických požiadaviek spotrebiteľa alebo špeciálne pre jedného spotrebiteľa.

 

8. Právo spotrebiteľa vrátiť tovar bez udania dôvodu a poučenie spotrebiteľa

Spotrebiteľ má na základe zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len ako „Zákon“) podľa ustanovení § 7 a nasledujúcich právo odstúpiť od kúpnej zmluvy do 14 kalendárnych dni odo dňa prevzatia tovaru. Ak predmetom kúpnej zmluvy je dodanie tovaru, spotrebiteľ má právo odstúpiť od zmluvy aj pred dodaním tovaru.

Spotrebiteľ je povinný, ak toto právo chce využiť, písomné odstúpenie od kúpnej zmluvy osobne doručiť najneskôr v posledný deň určenej lehoty na kontaktnú adresu predávajúceho alebo toto odstúpenie odovzdať na poštovú prepravu najneskôr v posledný deň lehoty na adresu, ktorá je uvedená v kontaktoch. Spotrebiteľ je povinný po oznámení o odstúpení od zmluvy zaslať alebo doručiť osobne predmet zmluvy od ktorej odstupuje spolu so všetkou dokumentáciou – napr. originálom faktúry, návodom a inou dokumentáciou k tovaru, ktorá mu bola doručená spolu s tovarom, najneskôr však do 14 dní odo dňa odstúpenia (§10 ods. 1 Zákona). Odporúčame kupujúcim aby si vyhotovili pre vlastnú potrebu kópiu faktúry a tovar zasielali doporučene a ako poistenú zásielku. Poučenie o uplatnení práva spotrebiteľa pri odstúpení od zmluvy je možné stiahnuť aj na tomto odkaze a následne vytlačiť - klikni tu : poučenie o uplatnení práva spotrebiteľa.

 

Na odstúpenie od zmluvy môžete využiť nasledovný formulár (viď dole) alebo je možné stiahnuť na tomto odkaze klikni tu : formulár na odstúpenie od zmluvy v ktorom je potrebné vyplniť NUTNÉ údaje označené hviezdičkou.

Ak spotrebiteľ odstúpi od zmluvy, bude znášať podľa § 10 ods. 3 zákona č. 102/2014 len náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu.

Prevádzkovateľ e-shopu vráti zaplatené plnenie za tovar / službu vrátane nákladov na dopravu v zmysle ust. §9 ods. 3) zákona č. 102/2014 Z.z. ako i nákladov preukázateľne vynaložených na objednanie tovaru do 14 dní odo dňa doručenia odstúpenia od zmluvy, avšak nemusí vrátiť peniaze skôr ako je mu doručený tovar alebo spotrebiteľ nepreukáže zaslanie tovaru, to neplatí v prípade ak predávajúci navrhol, že si tovar vyzdvihne sám.

Obsah formulára na odstúpenie od kúpnej zmluvy :

(vyplňte a zašlite tento formulár len v prípade, že si želáte odstúpiť od zmluvy)

Komu: Mgr. Jana Gabrišová, Raková 1736, 02351 Raková, IČO: 48303861

Adresa na zaslanie tovaru: Mgr. Jana Gabrišová Raková 351, 02351 Raková t.č. 0948 433 208

(ak posielate tovar späť kuriérom/poštou, kontaktujte nás prosím)

Týmto oznamujem, že odstupujem od kúpnej zmluvy na tento tovar: ......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

Číslo objednávky ………………………………………..

Číslo faktúry ……………………………………………….

Dátum objednania . ......................................

Meno spotrebiteľa . ...................................................................................................

Adresa spotrebiteľa . ..................................................................................................

Číslo účtu (vo formáte IBAN) …………………………………………………………………………………

Dátum . .........................................................

................................................

Podpis spotrebiteľa (iba ak sa tento formulár podáva v listinnej podobe) .

 

9. Záručné podmienky, reklamačný poriadok

Vo všeobecnosti, je záručná doba 24 mesiacov odo dňa zakúpenia tovaru. Reklamovať je možné len produkt zakúpený a zaplatený u predávajúceho. Pri uplatnení reklamácie je spotrebiteľ povinný doručiť reklamovaný produkt čistý, mechanicky nepoškodený spolu s dokladom o zaplatení produktu predávajúcemu.

Oprávnenie na záruku zaniká v prípade, že k chybe došlo mechanickým poškodením výrobku, prevádzkovaním výrobku v nevhodných podmienkach,resp. neodbornou montážou. Zo záruky sú tiež vyňaté chyby spôsobené živelnou pohromou a nesprávnym zaobchádzaním.

V prípade uplatňovania reklamácie sa odporúča spotrebiteľovi písomne oznámiť predávajúcemu (emailom), že daný produkt vykazuje chybu a akým spôsobom sa prejavila. Na základe týchto informácií sa odporučí spotrebiteľovi ďalší postup pri vybavovaní reklamácie.

Predávajúci rozhodne o reklamácii najneskôr do 3 dní od podania reklamácie a vyrozumie o tom kupujúceho zaslaním e-mailu, alebo iným spôsobom. V prípade, že bude reklamácia uznaná predávajúcim, vráti predávajúci výmenu tovaru, alebo vrátenie peňazí najneskôr do 14 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.

Reklamovaný tovar spotrebiteľ zasiela spotrebiteľ výhradne doporučene (potvrdenie o odoslaní). Za výmenu tovaru je predávajúci oprávnený účtovať poštovné podľa cenníka poštovného uvedeného na našich stránkach. Doklad/potvrdenie o zaslaní tovaru je Kupujúci povinný uschovať.

Pri reklamácií postupuje spotrebiteľ podľa reklamačného poriadku .

 

REKLAMAČNÝ PORIADOK

Reklamačný poriadok účelne upravuje podmienky a postup pri prijímaní a vybavovaní reklamácií na tovar zakúpený na webovej stránke www.radiacepaky.sk.

Predávajúci poskytuje záruku na tovar zákonom stanovej lehote 24 mesiacov. Uplynutím záručnej doby zaniká právo na uplatnenie reklamácie.

Záruka začína plynúť od prevzatia veci kupujúcim. Kupujúci berie na vedomie, že je povinný prezrieť si tovar bezprostredne pri jeho prevzatí.

V prípade, že tovar pri prevzatí kupujúcim neodpovedá kúpnej zmluve, je kupujúci povinný bezodkladne o tom upovedomiť Predávajúceho.

Záručným dokladom sa rozumie faktúra (daňový doklad), ktorý je priložený ku každej objednávke.
Reklamovať je možné len tovar plne zakúpený na stránke www.radiacepaky.sk.

Povinnosťou kupujúceho je reklamovaný tovar poslať na nasledujúcu adresu sídla firmy a dbať na to, aby reklamovaný tovar bol čistý, a vrátený pokiaľ možno v originálnom balení (originálne balenie však nie je nutnosť), spolu so všetkými priloženými dokladmi. Prosíme tovar nezasielajte dobierkou ! Tovar zaslaný dobierkou nebude prevzatý.

Spotrebiteľ má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu, ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva. Ak predávajúci na žiadosť o nápravu odpovie zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jej odoslania, spotrebiteľ má v zmysle § 12 zákona č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia svojho sporu. Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s prevádzkovateľom e-shopu je Slovenská obchodná inšpekcia, alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (http://www.mhsr.sk/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov/146987s), pričom spotrebiteľ má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti. Spotrebiteľ zároveň môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho sporu využiť platformu pre riešenie sporov on-line, ktorá je dostupná na http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Informácie o poplatkoch za návrh nájde spotrebiteľ na internetových stránkach konkrétneho subjektu alternatívneho riešenia sporov.Prevádzkovateľ eshopu poskytne pri alternatívnom riešení sporu potrebnú súčinnosť subjektu, ktorýmá na starosti prerokovanie sporu.

Pri uplatnení reklamácie postupujte takto :

- vypíšte reklamačný list, ktorý je možné stiahnuť - klikni tu :  „tlačivo reklamačného listu“ Zákazník vypisuje len oramované časti tlačiva.

- tovar spolu s dokladom o kúpe, montážnym návodom a reklamačným listom dôkladne zabaľte!) a odošlite na adresu : Mgr. Jana Gabrišová, Raková 351, 02351 Raková. Takýto balík však nezasielajte dobierkou, v opačnom prípade ho nemôžeme prevzať.

 

10. Práva a povinnosti zmluvných strán

Za zmluvné strany sa pokladá predávajúci a kupujúci.

Kupujúci je povinný:

  • prevziať objednaný tovar,
  • zaplatiť za tovar dohodnutú odplatu predávajúcemu,
  • prekontrolovať neporušenosť obalu resp. aj samotný tovar pri jeho preberaní.

Predávajúci je povinný:

  • dodať zákazníkovi tovar v požadovanej kvalite, množstve a v dohodnutej cene,
  • spolu s tovarom alebo dodatočne zaslať zákazníkovi nevyhnutné dokumenty k tovaru – napr. faktúra, návod a pod.

 

11. Ochrana osobných údajov

Predávajúci spracováva osobné údaje kupujúceho. Viac informácii k tomuto spracovaniu nájdete na úvodnej strane na lište OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV.

 

12. Záverečné ustanovenia

Predávajúci si vyhradzuje právo meniť a dopĺňať tieto všeobecné obchodné podmienky a reklamačné podmienky aj bez predchádzajúceho upozornenia kupujúceho. V prípade zmeny všeobecných obchodných podmienok alebo reklamačných podmienok, sa riadi celý proces nákupu prostredníctvom tých všeobecných obchodných podmienok, ktoré boli platné v momente odoslania objednávky kupujúcim a tieto sú prístupné na internetovej stránke predávajúceho.

Neoddeliteľnou súčasťou týchto všeobecných obchodných podmienok sú aj reklamačné podmienky.

Odoslaním objednávky kupujúci si prečítal všeobecné obchodné podmienky ako aj reklamačné podmienky.

Tieto všeobecné obchodné podmienky a reklamačné podmienky sú k dispozícií v sídle spoločnosti k nahliadnutiu kupujúcim ako aj tiež zverejnené na internetovej stránke www.radiacepaky.sk

 

Vyššie uvedené obchodné podmienky sú záväzné pre obe strany (Predávajúcého/Kupujúceho). Kupujúci zaslaním objednávky potvrdzuje, že si všeobecné obchodné podmienky www.radiacepaky.sk prečítal a v plnom rozsahu oboznámil (povinné zaškrtávacie políčko pri dokončení objednávky).

 

Tieto všeobecné obchodné podmienky nadobúdajú platnosť od 25.5.2018