Pre základnú funkčnosť, spríjemnenie používania webu, analytické účely a v prípade udelenia súhlasu aj na účely cielenia reklamy využívame súbory cookies. Nastavenie vlastných preferencií cookies môžete kedykoľvek upraviť odkazom v spodnej časti stránok.

 

AKTUALITY...

 

02.10.2018 Akcia na poštovné ZADARMO!

Nakúpte u nás v minimálnej hodnote 15 Eur a máte poštovné aktuálne celkom zadarmo! Zásielky sú doručené pri tomto spôsobe druhou triedou slovenskej pošty, teda s doručením na druhý alebo tretí pracovný deň, podľa našich štatistík však SP doručuje už na druhý deň. V prípade, že je pre Vás tovar veľmi súrny, zvoľte v objednávke zásielka 1.triedy v cene poštovného 4,50 Eur.

 

10.9.2018 OZNAM - Aktualizácia doby spracovania zásielok:

Zásielky skladových produktov - pri objednaní do 15.00 hod. sa snažíme odoslať objednávky ešte v ten istý deň.

Ostatné zásielky podľa skladovej dostupnosti uvedenej v detaile produktu.

 

25.05.2018 ***NOVINKA *** Presná manžeta Peugeot 307 v pravej koži

onedlho v predaji LEN v obmedzenom množstve! - buďte prvý a rezervujte - klikni tu


19.01.2018 Poťahy volantov z pravej kože už aj vo farbách ...klikni tu


14.11.2017 OZNAM - Objednávky skladových dielov prijaté počas štátneho sviatku dňa 17.11.2017 budeme odosielať opäť od 20.11.2017.


14.9.2017 AKCIA pre PLAKETKY Škoda - nová originálna plaketka pre ŠKODA OCTAVIA II, ročníky (2004-2013) celostrieborná. Vymeníte si ju aj sami, je to jednoduché a rýchle!

Viac info klikni tu

 

19.7.2017 Manžety Škoda OCTAVIA 2 opäť naskladnené - klikni tu

 

15.06.2017 Aktuálna ponuka - tuningová radiaca páka Škoda Fabia 1 s NEREZOVOU sponou už za 19,80 € - klikni tu

 

02.05.2017 Novinka! Manžeta súčasne hlavica z pravej kože teraz výnimočne aj zn. Mercedes W 203. Riešenie, ktoré nájdete len u nás!


28.4.2017 Z dôvodu štátneho sviatku 1.5.2017 a 8.5.2017 budú expedované zásielky nasledujúci pracovný deň.

 

*****************************************


PARTNERI

 

www.automanzety.sk

 

www.radicipaky.cz

 

ZÁKAZNÍCKE INFO

arr3ČASTO KLADENÉ OTÁZKY  1. Chcem nakúpiť tovar u vás v e-shope. Musím sa predtým zaregistrovať ? Nemusím sa...
TOPlist

OBCHODNÉ PODMIENKY » REKLAMAČNÝ PORIADOK

REKLAMAČNÝ PORIADOK

Reklamačný poriadok účelne upravuje podmienky a postup pri prijímaní a vybavovaní reklamácií na tovar zakúpený na webovej stránke www.radiacepaky.sk.

1. Vo všeobecnosti, je záručná doba 24 mesiacov odo dňa zakúpenia tovaru. Reklamovať je možné len produkt zakúpený a zaplatený u predávajúceho. Pri uplatnení reklamácie je spotrebiteľ (kupujúci) povinný doručiť reklamovaný produkt čistý, mechanicky nepoškodený spolu s dokladom o zaplatení produktu predávajúcemu.

2. Oprávnenie na záruku zaniká v prípade, že k chybe došlo mechanickým poškodením výrobku, prevádzkovaním výrobku v nevhodných podmienkach,resp. neodbornou montážou. Zo záruky sú tiež vyňaté chyby spôsobené živelnou pohromou a nesprávnym zaobchádzaním.

3. V prípade uplatňovania reklamácie sa odporúča spotrebiteľovi písomne oznámiť predávajúcemu (emailom), že daný produkt vykazuje chybu a akým spôsobom sa prejavila. Na základe týchto informácií sa odporučí spotrebiteľovi ďalší postup pri vybavovaní reklamácie.Pri reklamácií postupuje spotrebiteľ podľa reklamačného poriadku .

4. Predávajúci je povinný pri uplatnení reklamácie vydať spotrebiteľovi potvrdenie a je povinný toto doručiť spotrebiteľovi ihneď; ak nie je možné potvrdenie doručiť ihneď, musí sa doručiť bez zbytočného odkladu, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení reklamácie; potvrdenie o uplatnení reklamácie sa nemusí doručovať, ak spotrebiteľ má možnosť preukázať uplatnenie reklamácie iným spôsobom.Predávajúci je povinný o vybavení reklamácie vydať písomný doklad najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.

5. Predávajúci rozhodne o reklamácii ihneď, avšak v zložitejších prípadoch najneskôr do 30 dní od uplatnenia reklamácie. V prípade, že bude reklamácia uznaná predávajúcim, zabezpečí predávajúci výmenu tovaru, alebo vrátenie peňazí najneskôr do 14 dní odo dňa uznania reklamácie.Po uplynutí lehoty na vybavenie reklamácie má spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu výrobku za nový výrobok.

6. Reklamovaný tovar spolu s dokladom o zaplatení sa odporúča kupujúcemu odoslať doporučene aj z dôvodu, že kupujúci obdrží potvrdenie o odoslaní zásielky.

7. Záručným dokladom sa rozumie faktúra (daňový doklad), ktorý je priložený ku každej objednávke.Reklamovať je možné len tovar plne zakúpený na stránke www.radiacepaky.sk.

8. Kupujúci zasiela reklamovaný tovar na adresu sídla firmy. Tovar zaslaný dobierkou nebude prevzatý !

9. Ak spotrebiteľ reklamáciu výrobku uplatnil počas prvých 12 mesiacov od kúpy, môže predávajúci vybaviť reklamáciu zamietnutím len na základe odborného posúdenia; bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia nemožno od spotrebiteľa vyžadovať úhradu nákladov na odborné posúdenie ani iné náklady súvisiace s odborným posúdením.

10. Ak spotrebiteľ reklamáciu výrobku uplatnil po 12 mesiacoch od kúpy a predávajúci ju zamietol, osoba, ktorá reklamáciu vybavila, je povinná v doklade o vybavení reklamácie uviesť, komu môže spotrebiteľ zaslať výrobok na odborné posúdenie. Ak je výrobok zaslaný na odborné posúdenie určenej osobe, náklady odborného posúdenia, ako aj všetky ostatné s tým súvisiace účelne vynaložené náklady znáša predávajúci bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia. Ak spotrebiteľ odborným posúdením preukáže zodpovednosť predávajúceho za vadu, môže reklamáciu uplatniť znova; počas vykonávania odborného posúdenia záručná doba neplynie. Predávajúci je povinný spotrebiteľovi uhradiť do 14 dní odo dňa znova uplatnenia reklamácie všetky náklady vynaložené na odborné posúdenie, ako aj všetky s tým súvisiace účelne vynaložené náklady. Znova uplatnenú reklamáciu nemožno zamietnuť.

11. Spotrebiteľ má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu, ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva. Ak predávajúci na žiadosť spotrebiteľa odpovie zamietavo alebo na ňu do 30 dní odo dňa jej odoslania neodpovie vôbec, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu (ďalej len „ARS“). Formou ARS môžu byť riešené iba spory vyplývajúce zo zmluvy medzi predávajúcim a spotrebiteľom a spory s touto zmluvou súvisiace, s výnimkou sporov podľa ust. § 1 ods. 4 zákona č. 391/2015 Z.z. a sporov, ktorých hodnota neprevyšuje 20 EUR. Návrh na začatie ARS sa podáva k subjektu ARS podľa ust. § 3 citovaného zákona, a to za pomoci k tomu určenej platformy alebo formulára, ktorého vzor tvorí prílohu č. 1 citovaného zákona. Subjekt ARS môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie ARS, maximálne však do výšky 5 EUR s DPH. Ak sú na ARS príslušné viaceré subjekty, právo voľby, ktorému z nich podá návrh, má spotrebiteľ. Okrem ARS má spotrebiteľ právo obrátiť sa na vecne a miestne príslušný všeobecný alebo rozhodcovský súd.Platforma ARS je dostupná na internetových stránkach: ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm.Prevádzkovateľ eshopu radiacepaky.sk poskytne pri alternatívnom riešení sporu potrebnú súčinnosť subjektu, ktorý má na starosti prerokovanie sporu.Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s prevádzkovateľom e-shopu je Slovenská obchodná inšpekcia (www.soi.sk) alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom spravodlivosti Slovenskej republiky (http://www.mhsr.sk/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov/146987s), pričom spotrebiteľ má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti. Spotrebiteľ zároveň môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho sporu využiť platformu pre riešenie sporov on-line, ktorá je dostupná na http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Informácie o poplatkoch za návrh nájde spotrebiteľ na internetových stránkach konkrétneho subjektu alternatívneho riešenia sporov.



Pri uplatnení reklamácie postupujte takto :

- postupujte podľa horeuvedených informácií, príp. nás môžete kontaktovať telefonicky alebo mailom

- vypíšte tlačivo reklamačného listu, ktoré nájdete tu . (Zákazník vypisuje len oramované časti tlačiva)

- tovar spolu s dokladom o kúpe a reklamačným listom zabaľte a odošlite na adresu : Mgr. Jana Gabrišová, Raková 351, 02351 Raková. Takýto balík však nezasielajte dobierkou, v opačnom prípade ho nemôžeme prevzať.

 

Pri vrátení tovaru v zákonnej lehote do 14 dní bez uvedenia dôvodu postupujte takto :

- nepoužitý tovar dobre zabaľte (originálny obal nie je nutnosťou)

- stiahnite si z našej stránky "formulár na odstúpenie od zmluvy", vypíšte ho kompletne

- formulár na odstúpenie od zmluvy spolu s tovarom odošlite na našu adresu. POZOR ! NIKDY NIE DOBIERKOU, PENIAZE SA VRACAJÚ AŽ PO DORUČENÍ A TO DOHODNUTOU FORMOU (väčšinou na účet ktorý ste uviedli vo formulári).